Maud Soppe (de Bijenkorf): 'Beleving is de succesformule in een uitdagende luxemarkt'
Uitgelicht

Maud Soppe (de Bijenkorf): 'Beleving is de succesformule in een uitdagende luxemarkt'

De waarnemend ceo van de Bijenkorf ziet dat het luxewarenhuis, ondanks dat de markt het zwaar heeft, meer omzet boekt. Daardoor kan de blik nu op vooruit: meer evenementen, verbouwingen van de winkels en nog meer binding met de klant. 

Tips van de redactie


Van kil naar klantgericht: Lidl kiest voor warmte met nieuwe ‘opperklantenbaas’ Stephanie Both
Primera: 'Als coöperatie ga je altijd via de weg van de overtuiging'
Makro-ceo: 'Op termijn kunnen we onze eigen broek ophouden'
Wat maakt het 'nieuwe' HEMA succesvol? 'Er zitten geen oelewappers meer'
Gymshark en AYBL rukken op: sportreuzen Nike en Adidas onder druk?
Fraenck, het 'Arnhemse Freitag'
Kan de nieuwe drogisterij Medi-Market slagen in Nederland?
30 jaar Lush: het cosmeticabuitenbeentje dat je moet ruiken, niet liken
Loewe: het kroonjuweel van een concern met zorgen
Blokker werkt aan rentree: dit is wat we nu weten
Gaat de koopavond donkere tijden tegemoet?
TerStal-ceo Niek Gloudemans: 'Die bescheidenheid moet er een beetje vanaf'
Wat brengt Bol-baas Margaret Versteden-van Duijn als nieuwe kapitein van Albert Heijn?
Stagnerende omzet en dalend aantal winkels: hoe sterk is de H&M Group nog?
Retail Merkenonderzoek 2025: de 100 sterkste retailmerken van Nederland

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!