Uitgelicht

Tony's Chocolonely trekt twee investeerders aan

Het Belgische Verlinvest en Britse JamJar hebben een minderheidsaandeel genomen in Tony's Chocolonely.



RetailTrends

On that ass: met boxershorts, subscription en creativiteit de wereld over

Met de abonnementsdienst van On that ass ontvangen members maandelijks een nieuwe boxershort op hun deurmat. Het klantenbestand van het merk telt na vijf jaar bijna een kwart miljoen leden. De populariteit zit volgens medeoprichter Jorn Besselink, naast exclusiviteit en prijs, in het gemak van de dienst. "Mannen hoeven niet meer in verwassen en kapotte boxers rond te lopen."








Advertorial

Vier manieren om bij te blijven in de retail branche

De verandering in koopgedrag van consumenten is en blijft een uitdaging voor de retail branche. Enerzijds komt er steeds meer kennis over het gedrag van de klanten en hoe je daar efficiënt op kan inspelen en aan de andere kant leveren die ontwikkelingen steeds meer manieren op om alle verschillende klantbehoeftes 24/7 te bedienen.


Advertorial

Nieuwe retailstudie IBM legt veranderend koopgedrag bloot

Consumenten zijn bereid om meer te spenderen aan bedrijven met een hart voor milieu en gezondheid. Dat blijkt uit het nieuwste onderzoek naar het shopgedrag van 18.980 consumenten in 28 landen van het IBM Institute for Business Value.







RetailTrends

Deze meubelzaak vult het gat op tussen IKEA en dure designwinkels

Met slechts drieduizend euro spaargeld en zonder enige ervaring in de meubelbranche, richtte Femke Furnée in 2013 Fest op. Zeven jaar later worden haar meubels en accessoires verkocht in ruim twintig landen en zijn haar ambities met het Amsterdamse merk groter dan ooit. RetailTrends sprak Furnée over agressieve concurrenten, (te) snelle groei en haar missie om de wereld te veroveren. 



RetailTrends