René Repko aan de slag als marketingdirecteur bij Jumbo
Uitgelicht

René Repko aan de slag als marketingdirecteur bij Jumbo

Bij de supermarktketen volgt hij op interimbasis Jorieke de Vries op, die al binnen 2 jaar vertrekt.

Tips van de redactie


Hoe H&M data laat werken op de winkelvloer: 'We staan pas aan het begin'
Decathlon laat eigen fietsen shinen bij start Tour de France
Column: Waarom Jumbo-topman Heidman terecht met te rooskleurige cijfers strooit
Claude Sarrailh (Ahold Delhaize): 'Uiteindelijk draait het niet om technologie, maar om klantbeleving'
Moeten webshops notoire retourneerders gaan blokkeren?
Zon, zee en een beetje sales: luxemerken zoeken de vakantievierder
Roland Palmer: 'Klanten willen een huishoudspecialist, er is plek voor Blokker'
Fabio Baum (Zalando) over concurrentie uit China: 'Het speelveld is niet gelijk'
Hoe MediaMarkt Saturn zijn winkels opnieuw uitvindt met beleving
Supermarkt onder druk en het hele winkelcentrum voelt het in de kassa
Maud Soppe (de Bijenkorf): 'Beleving is de succesformule in een uitdagende luxemarkt'
Van kil naar klantgericht: Lidl kiest voor warmte met nieuwe ‘opperklantenbaas’ Stephanie Both
Gaat de koopavond donkere tijden tegemoet?
Retail Merkenonderzoek 2025: de 100 sterkste retailmerken van Nederland

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!