Uitgelicht

Intimissimi en Calzedonia openen meer winkels in Nederland

De Italiaanse modemerken Intimissimi en Calzedonia openen dit najaar samen nog ruim tien winkels in Nederland.


Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.




Wat retailers kunnen leren van de CliniClowns

CliniClowns en retailers, ze hebben op het eerste gezicht niet zoveel met elkaar te maken. Maar dat is een misvatting, vertelt hoofd marketing & communcatie Ilse Beckers op het Retail & Brands Festival. Want net als een winkelformule, hebben de CliniClowns een product in de aanbieding en willen ze van betekenis zijn voor consumenten. "Het vermarkten daarvan brengt dezelfde uitdagingen met zich mee als voor commerciële bedrijven.”





Waarom Workday wint in retail
Advertorial

Waarom Workday wint in retail

Amazon, Etsy, Patagonia, Primark, PUMA, veel van de grootste en meest innovatieve merken sluiten zich aan bij de customer community van Workday. 











RetailTrends