Uitgelicht

Miss Etam en andere FNG-ketens failliet

"Een succesvolle doorstart van de Nederlandse FNG-merken - of delen daarvan - is hierdoor kansrijker."




RetailTrends

Wat retailers moeten weten over Generatie Z

Het zijn de consumenten van de toekomst: Generatie Z, oftewel de jongeren geboren tussen 1995 en 2010. Wat moet je als retailer weten over deze groep? Lecyca Curiel (1998) en Jahkini Bisselink (1999) doen onderzoek naar hun eigen generatie en zetten de belangrijkste kenmerken op een rij.






Advertorial

Geniaal plan voor de zaak?

Uw idee over uw bedrijf verdient echte steun. Als partner van kleine bedrijven zetten Visa en De Ondernemer zich hiervoor in. Deel uw plan waarmee u uw bedrijf geschikt maakt voor de toekomst en win uw eigen online campagne.


Advertorial

Werk aan de winkel

Klanten worden veeleisender en digitale winkelstraten complexer. Time to Rethink Retail. Retailers hebben het idee dat zij de kloof moeten overbruggen tussen nieuwe digitale verwachtingen en het traditionele winkelen. Dit blijkt uit het trendrapport Rethinking Retail (download) van Vodafone Business.


Advertorial

De toekomst van folders: een goede mix tussen offline en online 

Ik woon in een gebouw met drie verdiepingen in het centrum van Londen. Sommige appartementen zijn slechts een fractie van het jaar bewoond: de huurders brengen de zomer graag door op Ibiza of in Saint-Tropez en - zoals u zich kunt voorstellen - was thuiswerken voor hen geen pijnlijke aanpassing. 









RetailTrends