Kruidvat grootste retailer, maar waarschijnlijk niet lang meer
Albert Heijn stoot de drogisterijketen in de loop van het jaar waarschijnlijk van de troon.
Albert Heijn stoot de drogisterijketen in de loop van het jaar waarschijnlijk van de troon.
Door de verschuiving van thuiswerken naar werken op kantoor is er volgens INretail meer interesse in een nieuwe garderobe.
Het aanbod bestaat voorlopig uit meer dan 10.000 producten, maar wordt nog flink uitgebreid.
Het oer-Hollandse Royal Coster Diamonds staat voor een grote opgave. Met een klantenbestand dat teruggaat tot Napoleon Bonaparte en keizerin Sisi, is het bedrijf genoodzaakt te moderniseren met een nieuwe businessunit. Volledig inclusief nieuwe doelgroep: de calvinistische, nuchtere Nederlander. Een precaire balans.
ChatGPT is hot. Welke kansen zijn er voor retailers en merken? We vroegen het aan de AI-tekstgenerator zelf en dit kwam eruit (met redactionele verantwoording).
Blokker voegt vijftig extra Ochama-afhaalpunten toe na een succesvolle pilotperiode.
Benjamin Zagel stopt als baas bij de flitsbezorger, maar blijft op de achtergrond betrokken bij uitbreiding in Frankrijk.
Na de kantonrechter komt ook het gerechtshof tot dat oordeel.
"Marketing tijdens een recessie? Het lijkt een uitdaging, maar er zijn veel manieren om je budget efficiënter in te zetten. Van het aanpassen van je budget tot het verkennen van nieuwe kanalen. Lees verder voor de tips van Wunderkind.
Op 15 februari deelt trendanalist Christine Boland een scherpe analyse van de tijdgeest. Met signalen, bewegingen en trends die invloed hebben op ons gedrag en onze keuzes.
Op de line-up vind je Happy Socks, EasyToys, Breitling en The Flower Farm. Ook presenteert RetailTrends de resultaten van het Retail Merkenonderzoek 2023. Welke retailmerken hebben aan kracht gewonnen en wie zien hun resonantie bij de consument juist teruglopen? En wat maakt de koplopers zo sterk?
De supermarktketen heeft daarmee zijn doel behaald om met BP honderd gemakswinkels te openen.
De eerste Belgische winkelopening van het jaar was in Antwerpen.
Het wordt de 27e boetiek voor het sieraden- en kledingmerk van Sharon Hilgers.
Een groep dwarsdenkende ontwerpers in een kleine shop-in-shop: voor de één een utopie, voor de ander te kleingeestig. Toch waren de dromen voor Rebellenclub te groot. “Pas toen we onafhankelijk waren, konden we doen waar we echt in geloven.”
Jason Buechel is sinds september ceo van supermarktketen Whole Foods Market. Tijdens NRF Retail’s Big Show deelde hij zijn inzichten over de markt, de consument en de groeikansen van de Amerikaanse retailer. Vier highlights.
Eerder stopte de keten met het aanprijzen van suikerhoudende dranken gericht op kinderen.
Amper een jaar na de claim om de Mirror-spiegels daagt Nike Lululemon alweer voor de rechter.
De afgelopen jaren testte de supermarkt al een nieuwe managementstructuur in de 350 kleinere winkels in Groot-Brittannië.