​Scoupy lanceert spaarkaart voor A-merken

​Scoupy lanceert spaarkaart voor A-merken

Cashback-platform Scoupy breidt zijn app uit met digitale spaarkaarten voor merken. Zo kunnen consumenten bij A-merken sparen voor cashback en cadeaus, onafhankelijk van de retailer.

Scoupy is naar eigen zeggen de eerste partij in Nederland die digitale merkspecifieke spaarkaarten introduceert. Onder meer Nivea, Maggi en Zonnatura zitten onder de merken die als eerste deelnemen. De kaarten zijn in te zetten bij alle supermarkten.

Scoupy richt zich sinds 2015 op cashbackacties voor A-merkfabrikanten. Met de spaarkaarten breidt de app zijn portfolio uit, zegt directeur Valentijn Bras. “Daarnaast versterken we voor onze klanten de mogelijkheid om de consument in een complete customer journey te triggeren.” Scoupy is sinds afgelopen zomer onderdeel van Sanoma/SBS.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!