Advertorial: Winkel online met cash

Advertorial: Winkel online met cash

Cash is nog steeds springlevend in Nederland
Klanten waarderen de veiligheid en het gemak van contant betalen. In Nederland zijn betalingen in contant geld bij de kassa nog steeds goed voor 45% van de transacties in aantal en 27% van de transacties in waarde. (bron: Occasional Paper Series _ ECB nov. 2017).
Daarbij komt dat voor 24% van de Nederlanders contant geld het favoriete betaalmiddel is (bron: Occasional Paper Series _ ECB nov. 2017).
De Nederlandsche Bank heeft ook deze trend onder de aandacht gebracht, waarbij ook kon worden vastgesteld dat 41% van de Nederlandse bevolking de voorkeur geeft aan het doen van hun betalingen in contanten.

Digitaal betekent niet cashless
Veel online retailers hebben zich gerealiseerd dat veel consumenten liever contant geld gebruiken om hun aankopen af te rekenen, zelfs online aankopen.
Een onderzoek uitgevoerd door The Nielsen Company heeft aangetoond dat 36% van de online shoppers contant geld bij aflevering gebruikten om hun aankopen te doen.
Onder rembours betalen is extreem populair en verschillende online winkel- en betalingsplatforms keren terug naar de mogelijkheid van contante betaling. Dezelfde analyse geldt voor de zogenaamde ritten-dienst apps (zoals Uber of Cabify) die nu contant geld accepteren of voor Cashly, een Nederlandse start-up, die afgelopen mei is gelanceerd. Cashly is een nationaal betalingsnetwerk waarmee contant-geldliefhebbers en consumenten zonder bankrekening hun online aankopen contant kunnen betalen in een deelnemende Cashly-winkel.

Het belang van automatisering van contant geld
Winkeliers dragen de verantwoording ervoor te zorgen dat contant geld altijd een betaal optie is en dus altijd beschikbaar zal zijn, op het juiste moment en op de juiste plaats.
Automatiseringstechnologieën voor contant geld, met name recyclingoplossingen bij de kassa, helpen winkeliers ervoor te zorgen dat het contante betalingsproces eenvoudiger, sneller en efficiënter voor de consument wordt gemaakt.
Door cash-recyclingoplossingen te implementeren, zullen retailers een betere klantervaring bieden terwijl ze hun efficiëntie en de beveiliging verbeteren.

Onze geautomatiseerde technologie zorgt ervoor dat onze systemen contant geld verifiëren bij het verkooppunt (waardoor het risico van vals geld wordt geëlimineerd), het merendeel van de processtappen automatiseert (minder ‘menselijke aanraking’ en personeel vrijmaken om betere klantenservice te leveren), het geldverkeer versnelt door de keten (bespaar tijd en bezuiniging op de arbeidskosten), beveilig contant bij elke stap (vermijdt inkrimping).
Het ontlast personeel ook van niet-waarde toevoegende taken, zoals het beheren van contanten.

Door cashprocessen te versnellen en te automatiseren, vergroten winkeliers hun efficiëntie, verbeteren ze de beveiliging in de winkel, hebben ze meer tijd en middelen om zich te concentreren op de klantervaring en kunnen ze de prestaties van hun bedrijf veranderen.

Wereldwijde leider in oplossingen voor cashtechnologieën
In de financiële, retail-, gaming- en CIT-industrie helpen we onze klanten hun cashprocessen te automatiseren om de efficiëntie te verhogen, de beveiliging te verbeteren en personeel vrij te maken om zich te concentreren op de ervaring die zij leveren. Als we de specifieke uitdagingen van elke klant begrijpen, kunnen we aangepaste oplossingen ontwerpen die echte verbeteringen in de bedrijfsprestaties opleveren.

We bieden klanten het vertrouwen dat hun contanten worden beschermd en altijd gebruikt kan worden om een sterker bedrijf op te bouwen. Onze technologieën voor cash-automatisering en procesengineering helpen bedrijven in meer dan 100 landen hun unieke uitdagingen en doelen aan te pakken: de efficiëntie van het personeel verbeteren, de bedrijfskosten verlagen en een meer lonende klantervaring mogelijk maken. We ontlasten onze klanten van handmatige geldverwerking, zodat zij zich kunnen concentreren en inzetten voor een tevreden klantenervaring.

Innovatie vormt de kern van wat we doen
We leveren daadwerkelijk innovatie aan onze klanten, door middel van technologie, proces en onze mensen. Door onze innovatie veranderen we fundamenteel de manier waarop contant geld zich over verschillende operaties beweegt, hoe medewerkers werken, hoe klanten zijn betrokken en hoe bedrijven hun cashmanagementsystemen met elkaar verbinden.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!