Sinds de opkomst van social media hebben alle klanten online een stem en veel van hen schuwen er niet voor om die te gebruiken. Dit heeft veel positieve gevolgen, maar kan ook druk leggen op bedrijven. Eén negatieve review kan immers grote gevolgen hebben. ZenBusiness vroeg verschillende retailers en merken hoe ze met klantreviews omgaan. Reageren ze het meest op positieve, of juist op negatieve recensies? En hoe halen ze hun voordeel uit de (openbare) mening van hun klanten? De antwoorden zie je in onderstaande infographic.
Sinds de opkomst van social media hebben alle klanten online een stem en veel van hen schuwen er niet voor om die te gebruiken. Dit heeft veel positieve gevolgen, maar kan ook druk leggen op bedrijven. Eén negatieve review kan immers grote gevolgen hebben. ZenBusiness vroeg verschillende retailers en merken hoe ze met klantreviews omgaan. Reageren ze het meest op positieve, of juist op negatieve recensies? En hoe halen ze hun voordeel uit de (openbare) mening van hun klanten? De antwoorden zie je in onderstaande infographic.