Reageren of negeren? Zo gaan bedrijven om met klantreviews

Reageren of negeren? Zo gaan bedrijven om met klantreviews

Sinds de opkomst van social media hebben alle klanten online een stem en veel van hen schuwen er niet voor om die te gebruiken. Dit heeft veel positieve gevolgen, maar kan ook druk leggen op bedrijven. Eén negatieve review kan immers grote gevolgen hebben. ZenBusiness vroeg verschillende retailers en merken hoe ze met klantreviews omgaan. Reageren ze het meest op positieve, of juist op negatieve recensies? En hoe halen ze hun voordeel uit de (openbare) mening van hun klanten? De antwoorden zie je in onderstaande infographic.

 

Sinds de opkomst van social media hebben alle klanten online een stem en veel van hen schuwen er niet voor om die te gebruiken. Dit heeft veel positieve gevolgen, maar kan ook druk leggen op bedrijven. Eén negatieve review kan immers grote gevolgen hebben. ZenBusiness vroeg verschillende retailers en merken hoe ze met klantreviews omgaan. Reageren ze het meest op positieve, of juist op negatieve recensies? En hoe halen ze hun voordeel uit de (openbare) mening van hun klanten? De antwoorden zie je in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!