Twitter introduceert live shopping 

Twitter introduceert live shopping 

Twitter gaat dit weekend samen met Walmart een live shopping-functie testen. Gebruikers kunnen dan producten kopen die tijdens een livestream worden getoond.  

Het eerste live shopping-event vindt plaats op zondag 28 november met zanger Jason Derulo. Gebruikers kunnen via het Twitteraccount van Walmart meekijken met de livestream waarbij de zanger onder andere diverse elektronica, huishoudelijke producten en kleding zal tonen. Vervolgens kunnen ze door een productcatalogus bladeren terwijl ze de livevideo bekijken. 

Eerder dit jaar introduceerde Twitter al een nieuwe shopping-functie in de app. Een aantal Amerikaanse bedrijven kunnen daarmee een ‘winkelmodule’ weergeven op hun Twitter-profiel waar ze hun producten kunnen vertonen. 

De live shopping-functie is volgens het bedrijf de volgende stap om bedrijven te ondersteunen bij het verkopen van hun producten via Twitter. Het gaat vooralsnog om een test en net zoals bij de shopping-functie is ook deze nieuwe functie alleen beschikbaar in de Verenigde Staten. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!