De sprookjesachtige omschrijvingen van een winkelbezoek bestaan vooral op papier Door: Amnon Vogel Gepubliceerd op 17 februari 2023 om 11:40 Laat je mailadres achter en lees dit artikel direct verder.Ook ontvang je de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends. Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw. Wachtwoord*: Wachtwoord*: Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle. Aanmelden COLUMN
Scotch & Soda vraagt faillissement aan voor Nederlandse tak De curator zoekt een kandidaat voor een doorstart voor het Amsterdamse kledingmerk.
Richt je als ondernemer niet uitsluitend op online marketing De laatste jaren richten ondernemers zich steeds vaker op online marketing. Gek is dat niet, daar uit verschillende onderzoeken blijkt dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen. Een trend welke zich naar alle verwachting doorzet de komende jaren: in 2027 zal zo’n 41% van de aankopen online worden gedaan.
Vakbondsacties bij Delhaize raken e-commerce Het bezoeken van het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam kan een volgende actie zijn, melden vakbondsleden.
La Place opent restaurants in HEMA-winkels In Hilversum en Alkmaar wordt het buffet ingeruild voor een La Place-restaurant.
Premium 2023, retailscenario 1: The Ugly Covid, conflict, climate change. Deze drie ‘grote C’s’ bepalen bij elkaar alweer een tijd hoe de wereld eruitziet en een snel einde lijkt niet in zicht. Wat betekent dat voor retail in 2023? RetailTrends zocht het uit en kwam tot drie scenario's. Vandaag het eerste, meest pessimistische scenario.
Premium Retailrondje New York: 9 must-sees The city so nice they named it twice, The Big Apple, the city that never sleeps: New York is de stad met misschien wel de meeste bijnamen ter wereld. Het is in elk geval een stad met veel toonaangevende retailnamen. Een storetour langs oude bekenden en verrassende nieuwkomers.