Slechte tijden voor Marks & Spencer

Voor Marks & Spencer (M&S), de grootste modeketen van Groot-Brittannië, lijkt een magere periode aan te breken. Het concern had eigenlijk een groei van de omzet verwacht, maar onverhoopt daalde de zogeheten vergelijkbare omzet in het laatste kwartaal van 2007 met 2,2 procent.

Het Britse consumentenvertrouwen is gedaald tot het laagste punt in tien maanden, bleek woensdag uit een onderzoek van een hypotheekverstrekker. De reden waarom de cijfers van M&S zo slecht vielen, is dat de moderetailer klanten in alle lagen van de bevolking heeft. “Wij zijn de breedste kerk van het land”, aldus topman Stuart Rose. De M&S-topman voorziet tot de lente van 2009 zware tijden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!