Elise van Twillert had altijd al een passie voor mooie lingerie. Haar droom van een eigen merk maakte ze 3 jaar geleden waar en inmiddels heeft haar Pavo Couture ook een eigen winkel. “Hopelijk hebben we volgend jaar 1 miljoen omzet.”

 

Elise van Twillert studeerde 3 jaar geleden nog in Barcelona. Ze deed er een opleiding international marketing and sales management. Halsoverkop ging ze vanwege corona terug naar Nederland. Daar schreef ze aan de keukentafel van haar moeder verder aan haar scriptie, terwijl ze intussen een andere droom verwezenlijkte: de bouw van een eigen, duurzaam lingeriemerk. 


Haar eerste collectie kocht ze in, maar al vrij snel had ze genoeg gespaard voor een eigen collectie. “Wat ik miste binnen lingerie was de combinatie van duurzaam en comfortabel”, zegt Van Twillert. Pavo Couture duikt in dat gat. “Alles is zonder beugels. Dat zit lekkerder, maar is ook duurzamer.” De meeste merken hebben bh’s in wel 36 maten, legt ze uit. Haar merk heeft er 6. “Dat houdt het retourpercentage laag. One size fits many.”


De...