Jaloezieën online bestellen moet leuker, makkelijker en spannender kunnen, vindt Lars Onel. En dus is er nu Mr. Jealousy. “Wij proberen van het stoffige imago van de raamdecoratiebranche af te komen.”

 

Lars Onel zag een kans in een markt waar nog weinig in gebeurt. “In de wereld van raamdecoratie, met name jaloezieën, is nog veel te winnen”, zo stelt hij.


Hij bedacht het concept voor Mr. Jealousy samen met 3 vrienden: Alex Vrees, Lennart Veenendaal en Marina Kiltschik. Laatstgenoemde heeft met Onel de kennis van het product in huis, terwijl Vrees en Veenendaal voor de marketing zorgen. Hun businessplan is samen te vatten in 1 zin: “We willen jaloezieën kopen leuk maken.”


Dat leuk maken zit hem volgens Onel vooral in de service. “Niet om alle Nederlandse retailers gelijk af te branden”, zo verontschuldigt hij zich alvorens hij van wal steekt. “Maar er is zoveel ruimte voor verbetering in service op maat. Daar kun je je in dit land echt op onderscheiden. We zijn het niet meer gewend om goed te worden bediend, niet in winkels, niet in restaurants. Het...