Dit moet je weten over Temu
Critici zijn Temu liever kwijt dan rijk. Met ruim 7 miljoen Nederlandse gebruikers per maand hoeven we daar echter niet op te rekenen. Deze 4 aspecten kenmerken de app die gebruikers laat ‘shoppen als een miljonair’.
Critici zijn Temu liever kwijt dan rijk. Met ruim 7 miljoen Nederlandse gebruikers per maand hoeven we daar echter niet op te rekenen. Deze 4 aspecten kenmerken de app die gebruikers laat ‘shoppen als een miljonair’.
We leven te schoon en maken onze handen nauwelijks meer vuil. Het resultaat: meer kinderen met eczeem en voedselallergieën én wachtrijen voor ‘Pindapoli’s. Als het aan Jozien Boersma en Laurie Lancee ligt, is dat verleden tijd. Vini Mini went baby’s aan allergenen als pinda’s en noten.
Voetbalshirts zijn voor de grootste fans van de sport zoveel méér dan shirts. De bekendere exemplaren hangen in meerdere kasten, maar hoe zit het met clubs uit Indonesië of Mexico? Mystery United bezorgt de meest uiteenlopende shirts bij klanten in de brievenbus. Een sinterklaasmoment gegarandeerd.
Als het aan Jozien Boersma en Laurie Lancee ligt zijn wachtrijen voor ‘pindapoli’s verleden tijd.
De 'Mystery Box-aanbieder' bezorgt de meest uiteenlopende voetbalshirts in de brievenbus. Een sinterklaasmoment gegarandeerd.
Aan de Rotterdamse Meent vind je sinds kort een oase van rust (en volgens Aesop een oer-Hollands familiegevoel).
De winkelstraat kleurt roze: met grote ambities gaat het Tess V, Guts & Gusto en My Jewellery voor de wind. Waar zit dat grote succes van deze Gen Z-merken hem precies in?
'Un petit peut Paris': een beetje fashionmerk laat de Olympische Spelen niet zomaar aan zich voorbijgaan. Spoiler: deze zomer is de Champs Élysées the place to be.
Als kleinere chocolatier – met pak ‘m beet 2 handenvol winkels – een bekende rot in het vak overnemen: Coco & Sebas waagde de sprong toen het vorig jaar Leonidas kocht. Zo stelde ceo Roger Scheeren orde op zaken.
Van de verkoop van Inno tot het afketsen van de koop van Macy’s: het is weer onstuimig in de warenhuis-retail. Om nog maar te zwijgen over de sluimerende onrust bij de Bijenkorf. Wat is eigenlijk de status quo?
Een mediacircus waar menig marketeer zijn trukendoos voor ondersteboven keert: The Avocado Show was jarenlang een enorme hit, tot het deze week zelf zijn faillissement aanvroeg. Dit is de opkomst (en ondergang) van een Amsterdamse droom.
Guts & Gusto is van online sieradenwinkeltje uitgegroeid tot fashionspeler waar rekening mee moet worden gehouden. What’s next? “Volle gas vooruit”, zoals medeoprichter Henrike ten Voorde het formuleert.
Steppin' Out verdwijnt na zo'n 4 decennia als eigen merk uit het Nederlandse straatbeeld. Wat zijn de plannen van Suitable met het herenmodemerk?
Nederland is sinds deze week een circulair initiatief armer: voormalig RetailRookie Circle Closet sluit haar deuren. Oprichter Florentine Gillis: "We konden onszelf best op kleine schaal bewijzen, maar écht groter worden lukte niet."
Stel: je bedenkt 1 product - een kinderwagen - waarmee je binnen een aantal jaar ruim 13 miljoen euro weet aan te tikken en internationaal succes hebt. Utopie? Niet voor het Nederlandse Joolz: het merk met Amsterdamse roots is de grachtengordel inmiddels aardig ontgroeid.
Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!