Uitgelicht Fixers maakt een doorstart Van de dertien winkels in Nederland, gaan er sowieso vijf door. Lees verder
Heineken berispt: modellen lijken te jong Heineken heeft in heel Nederland reclameposters voor Heineken Silver verwijderd na een tik op de vingers van STIVA.
Premium Acht vragen over retail media De term retail media komt steeds vaker voorbij. Zo gaat Plus van start met Plus Retail Media. Wat houdt retail media in en hoe innovatief is het? Lees meer
Advertorial Het creëren van de toekomst: ontwikkeling van AENO op de markt voor huishoudelijke apparaten in Nederland
Premium Triumph brengt lingerie en kunst samen In de Triumph-winkels in Wenen en Zürich spelen lokale, vrouwelijke kunstenaars een hoofdrol in het nieuwste winkelconcept 'My Atelier'. Lees meer
Vooruitgang in e-commerce drijft de evolutie in retail Door de mogelijkheden binnen e-commerce beter te begrijpen en daarbij ook de nieuwe generaties te doorgronden, kunnen bedrijven dit tijdperk het hoofd bieden. Een blog met tips om de juiste strategische keuzes te maken. Lees meer
Premium Column: Laat de digitale consument niet naakt in de virtuele kou staan Ook in virtuele werelden is er behoefte jezelf te uiten, om een gewenste identiteit aan te nemen, ziet columnist Geert-Jan Smits. Dus: geef de digitale consument digitale kleding, schoenen, meubels en gadgets om op pad te gaan. Lees meer
Premium Infographic: zo pak je adverteren op Instagram aan Voor veel retailers behoort Instagram al jaren tot een van de meest gebruikte social mediatools. Toch maakt het een groot verschil of je ‘gewoon’ iets post of actief op het platform adverteert. Hoe krijg je potentiële klanten naar je webshop? Lees meer